niedziela, 20 stycznia 2013

94. Some day I will be strong enough to lift not one but both of us. (Koloryzacja)



Witam Was serdecznie.
No cóż jestem chora, a za oknem piękny śnieg.  Żal mi tego, bo wiadomo, że w Polsce spadek śniegu to cud nad Wisłą. Zwłaszcza w środkowej Polsce. No nic, wyszalałam się tydzień temu, więc jakoś chyba wytrzymam. Nienawidzę być chora, ale niestety, nic nie poradzę. ;(
Ferie będę miała dopiero 11 lutego. Okropne, że województwo łódzkie prawie zawsze ma na szarym końcu ferie. Pocieszające jest to, że kiedy innym ferie się skończą, to mnie dopiero się zaczną. Takie małe pocieszenie. :)
We wtorek na szczęście mam takie lekcje-nie lekcje. Dlaczego? Bo moja kochana pani od polskiego poprosiła dziewczyny z naszej klasy o pomoc. A konkretnie u nas będzie coś o Konkursie Kuratoryjnym i my będziemy... hmm... dawać herbatki, oprowadzać itd. itp. :) 
Więc upiekło mi się, bo wtedy mamy geografię i biologię i wszystko ominęłyśmy. :)
Cieszę się, z mojej średniej bo jest lepsza niż w poprzednim roku na koniec semestru i taka sama jak na koniec roku. Widać, że się poprawiam.  
Trochę smutno mi, że tylko jeden komentarz jest, a ze statystyk wynika, iż wczoraj miałam ok. 14 odwiedzin a dzisiaj ok.5. Statystyki nie kłamią.
Już dawno miałam Wam napisać o tym, że:
BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA :
 Liczbę wyświetleń w ostatnim miesiącu: 84
 Łączna liczba wyświetleń: 10 805

Serio jestem pod małym wrażeniem. :) Okej. Dużym wrażeniem.

A teraz co am dla Was dzisiaj. A no, mam moją pierwszą koloryzację.
Założyłam też konto na deviantart i teraz staram się to jakoś rozpracować.
Niestety, ale moim podstawowym językiem jest niemiecki, a angielski jest początkujący. ;( Okropnie nas w podstawówce skrzywdzili, no ale już trudno. Może jakoś przeżyję. 
Okej przestajemy paplać i daję Wam w końcu moje prace, bo pewnie połowa usnęła przed monitorem. :)


 <kliknij na obrazek>

 Oprócz tego ma coś jeszcze. Wybaczcie że takie dzisiaj słabe rzeczy, lecz straciłam wenę i zaczynam ją odzyskiwać dzięki mojej nowej książce z ulubionej sagi Akademia Wampirów. :)






Zastanawiałam się nad wstawieniem tej laski z wąsami bo cienko wyszła.
Bazy do ikon ukradłam Carlton .

I to by było na tyle.
Serdecznie Was pozdrawiam. :)






















2 komentarze:

  1. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Awards przez blondiee-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci ferii na końcu . Ja mam właśnie teraz bo mam pierwsza. ehh...już zaraz się skończą a dopiero zaczęły :(( Koloryzacja jest nawet fajna , ale ja zdecydowanie wolę przyciemniać zdjęcia . Bynajmniej na pewno skorzystam kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń

Podglądacze.